lemon design





Korporátní identita

Město Příbram | Vizuální identita města Příbram

Ilustrační fotografie Vizualizace praporu Taška a propisovací tužka Další příbramské motivy Tričko Vyhráli jsme veřejnou soutěž na logo a s tím související vizuální styl hornického města. Návrh základních prvků vizuální identity chceme postupně rozvíjet. Příbram je hrdá na svůj znak – rozhodli jsme se pro jeho zjednodušený přepis a tento princip využít také v případě dalších motivů.

Artedum | Vizuální styl Artedum

Ilustrační fotografie Logotyp Vytvořili jsme image pražského obchodu s luxusními designovými doplňky. Logotyp reflektuje ornamentální charakter zboží a starší cílovou skupinu zákazníků. Dominuje černá s bílou a serifové písmo Abril.

NIX.cz | Vizuální identita křižovatky českého internetu

Ilustrační fotografie Ukázka stran grafického manuálu Letáky, komplimentky, plakát a hlavičkový papír Bývá zvykem, že značku připravujeme v úzké návaznosti na vizuální identitu společnosti. Osově souměrná litera X zde symbolizuje křižovatku českého internetu; násobení barevných ploch transparentní přístup ke komunikaci vůči svým členům a veřejnosti. Vizuální identita sdružení je postavena na grafickém vyjádření skrze rozpohybované geometrické kompozice a charakteristické barevné podání. Použitým písmem se stala geometricky založená abeceda Soleil od písmolijny Type Together.

Senzadent | Vizuální identita pro benešovské stomatology

Ilustrační fotografie Jednoduchý azurový vizuální styl kodifikovaný v minimanuálu ve formě CD bookletu – od objednávkových kartiček po cedule s otvírací dobou. Piktogram zubu s korunkou evokuje podobu vybroušeného diamantu.

Městská část Praha 14 | Praha 14

Ilustrační fotografie Ukázky připravovaných tiskovin Vizualizace motivu čtrnáctky Rozvinutí motivu čtrnáctky Vizuální identita Prahy 14 Značka v grafické zkratce představuje pohled z ptačí perspektivy na urbanizovanou krajinu okrajové části města. Převládající zeleň s motivem vodní plochy je rozdělena dopravními cestami, které zároveň tvoří geometricky pojatou číslovku 14. Motiv lze dále rozvíjet napříč budoucími aplikacemi. V soutěži prezentovaný zkrácený designmanuál aktuálně rozšiřujeme dle konkrétních požadavků městské části.

Evropský institut provozní ekonomie | EIPE

Ilustrační fotografie Hlavičkový papír a vizitky Minimanuál ve formě CD bookletu Značka EIPE Grafika je směřována do chladné šedomodré barevnosti. Značku tvoří provázaná struktura složená ze čtyř liter se zvýrazněnými body možných úspor. Geometricky založené bezserifové písmo Museo Sans pak doplňuje celkový výraz tištěných materiálů.

La Strada | Discovering Trafficking

Ilustrační fotografie Variabilita barev slova Trafficking Potisk trička Značka „Discovering Trafficking‟ rozvíjí motiv veřejnosti skrytého zneužívání a obchodování s lidmi. V rámci tříletého mezinárodního projektu připravujeme konkrétní aplikace, jako jsou pozvánky, desky na dokumenty nebo potištěné bloky a propisovací tužky pro účastníky neformálních setkání či konferencí.

Zájezdy.cz | Redesign grafiky a piktogramů

Ilustrační fotografie Animovaná novoročenka Společnost Zájezdy.cz je významný český portál umožňující vyhledávat v databázích cestovních kanceláří pohodlně z jednoho místa. Na základě vyhraného výběrového řízení jsme postupně navrhli nový vizuální styl, který byl svázán požadavkem klienta na zachování frekventovaného motivu slunce. Grafika odpovídá zaměření na web a „dovolenkáře‟, barevnost je prosvětlená a pozitivní.

Městská část Praha 11 | Vizuální identita pro Prahu 11

Ilustrační fotografie Design manuál Prahy 11 Design manuál Prahy 11 Design manuál Prahy 11 Design manuál Prahy 11 Vytvořili jsme podrobný design manuál pro potřeby Jižního Města v Praze. Materiál jasně kodifikuje pravidla pro práci s logotypem, typografií a různými tiskovinami. Nechybí ukázky navigačních systémů, označení budov, vlajek či drobných dárkových předmětů. Součástí manuálu je CD s grafickými podklady.

The British International School, Prague | BISP manuál

Ilustrační fotografie Podrobný čtyřicetistránkový design manuál sítě soukromých škol, redesign logotypu (2006). Manuál definuje především:

  • korektní užívání logotypu BISP
  • práci s písmem
  • obecná pravidla při tvorbě grafiky
  • firemní tiskoviny (vizitky, hl. papíry, obálky, diplomy aj.)
  • reklamní komunikaci školy (inzerce, plakáty, cedule)