lemon design





Logotypy

VOICES International, s. r. o. | Logo prodejny potravin

Ilustrační fotografie Původní ideu klienta zapracovat do značky motiv farmáře s trakařem jsme posunuli blíž dnešní době, avšak kvůli důrazu na tradiční zpracování potravin jsme traktoru na poli ponechali lehký retro výraz. Svižné písmo od Alejando Paula jsme upravili do kompaktnějšího a čistšího výrazu.

Za lepší život v Praze | Značka občanského sdružení

Ilustrační fotografie Detail publikace Značka pracuje s motivem postupné proměny města, které svůj veřejný prostor rozvíjí nejen po stránce dopravní a urbanistické, ale také kulturní a estetické. Transformace barevných objektů je pak volně rozvedena v dalších materiálech sdružení. Typografickou část značky tvoří bezserifové písmo Silo od Štěpána Holiče.

Magistrát hlavního města Prahy | Praha elektromobilní

Ilustrační fotografie Polep elektromobilu Výrazná značka funguje jako srozumitelný symbol bezemisní dopravy v Praze. Vzhledem k pestré nabídce elektrokol a skútrů jsme se vyhli zobrazení auta a zvolili raději obecnější geometrickou hru se „zapojenou Prahou”: do červené verzálky E je zapojena zástrčka, kde tvar webové adresy tvoří přirozeně navazující šňůru. Značka svým tvarem zdůrazňuje pohyb a mobilitu.

Husitské muzeum v Táboře | Husité

Ilustrační fotografie Značka se stala symbolem nové expozice husitského muzea v Táboře. Červený kalich vepsaný do polygonu zároveň odkazuje na středověký dekor a stává se doplňkovým rastrem při výzdobě panelů expozice.

Jazyková škola Lexis | Logotyp Lexis

Ilustrační fotografie Logotyp je postaven na hře s hranatými závorkami, do kterých je obvykle psána výslovnost v cizojazyčných slovnících. Tato grafika je základem rozšiřující se řady prvků vizuální identity.

POS media | Logotyp POS media

Ilustrační fotografie Logotyp v šedo-oranžových barvách je výsledkem dlouhodobé práce s jednoduchými motivy a jejich stylizací. Vybraná symbolika oka s barevným středem „point of sale” je obecným synonymem budoucích aktivit mezinárodní reklamní agentury.

Městská část Praha 11 | Logotyp Praha 11

Ilustrační fotografie Autobusová zastávka Klíčenka do nákupních vozíků Logotyp je vítězem tendru na nové logo Jižního Města. Číslovka 11 tvoří dojem dvou ustupujících bloků budov, motiv je uzavřen do plochy kruhu, „slunce″, symbolizující Jižní Město. Výsledek je snahou o co nejminimalističtější a nejjasnější vyjádření toho, co Prahu 11 charakterizuje. K logotypu byl vytvořen podrobný grafický manuál.

abc květiny | Logotyp abc květiny

Ilustrační fotografie Štít květinářství Výzdoba stěn Při tvorbě logotypu jsme respektovali přání klienta zachovat kombinaci zelené a žluté barvy z původní firemní komunikace; výrazně jsme však utlumili jejich tón. Velká pozornost je věnována písmu a úpravě různých detailů. Přetažený ypsilon tvoří stonek žlutého květu, který se objevuje i v podtiscích nebo na stěnách prodejen.

Elsvo | Elsvo

Ilustrační fotografie Logotyp firmy vyvíjející dorozumívací systémy a bezdrátovou komunikaci. Dynamické písmeno „e″ je postaveno do průniku modré „atmosféry″. Firma Elsvo je další spokojený zákazník s naším grafickým zpracováním logotypu.

Patrik Bláha | Sroll

Ilustrační fotografie Užití loga v detailu hi-fi Návrh logotypu originální hi-end spotřební elektroniky (2005). Klient se rozhodl pro méně výrazný typ loga, který se mimo jiné objevuje na audiofilském CD přehrávači, zesilovači a reprosoustavách Sroll.