








Vítězná práce z dvoukolové soutěže pořádané městem. Frýdek≈Místek je rozdělen řekou na dva přibližně stejně velké celky, je zároveň hranicí Moravy a Slezska. Typografická hra s množstvím různých variant jde napříč vizuálním stylem města a jeho institucí. Design byl oceněn bronzovým Louskáčkem.
Sjednotili jsme vizuální komunikaci vietnamské restaurace v centru Prahy. Menu v pevných deskách s ražbou jsou doplněna fotografiemi konkrétních pokrmů a jsou jednoduše vyjímatelná. Grafický styl podporují decentní polepy oken a další aplikace.
Vítězná práce z dvoukolové soutěže pořádané městem. Frýdek≈Místek je rozdělen řekou na dva přibližně stejně velké celky, je zároveň hranicí Moravy a Slezska. Typografická hra s množstvím různých variant jde napříč vizuálním stylem města a jeho institucí. Design byl oceněn bronzovým Louskáčkem.
Navrhli jsme řadu klasických i luxusních etiket s metalickými vzory pro řadu kvalitních paštik Čongrády. Logo vzniklo ve spolupráci s písmomalířkou Karolínou Strykovou.
V roce 1992 se Česká republika oficiálně připojila k celosvětové síti Internet. O necelých 25 let později jsme si premiérově vyzkoušeli práci s přetiskem metalických folií na VIP pozvánkách pro Seznam.cz.
Vítězný design pro středočeské město s bohatou hornickou historií. Zjednodušený přepis znaku se stává vodítkem pro širokou řadu piktogramů a principů sdílené identity městských institucí. Práce byla oceněna bronzovým Louskáčkem. Zpravodaj Kahan získal 2× ocenění Nejlepší městský zpravodaj roku.
Dárková krabice pro rakouský Europapier má za cíl podpořit prodej kartonů certifikovaných pro styk s potravinami. Hravá typografie spolu s barevnými rastry tvoří vzájemně propojené bloky, které můžete zkoumat, zatímco si budete pochutnávat na pořádném kusu dortu.
Prolamovaný rastr dárkových krabiček vytváří iluzi nepravidelného krystalického tvaru, graficky navazující víčko je shora raženo horkou folií. Modrostříbrná barevnost si rozumí se studenějším bílým kartonem, červenozlatá pak s krémovým papírem Ivory IQ selection. A co najdete uvnitř? Pytlík kvalitní alpské soli jako pozornost pro zákazníky Europapieru.
Osově souměrná litera X jako živá křižovatka českého internetu. Vizuální identita sdružení je postavena na grafickém vyjádření skrze rozpohybované geometrické kompozice a charakteristický barevný kód pro českou i slovenskou centrálu.
Propojili jsme graficky hlavní téma čísla — energii — s představením nové řady recyklovaných papírů Schoellershammer. Tisklo se ofsetem černou a krycí bílou, následně gravírovalo a vyřezávalo laserem.
Série kreativních materiálů propagujících nové recyklované papíry na českém trhu. Při rychlém listování blokem papír „padá“ do koše v levém dolním rohu. Tištěno sítotiskem a vysekáno.